Apie planinę patikrą projekto vykdytojas informuojamas likus ne mažiau kaip 3 darbo dienoms iki patikros.
SVARBU: Atliekant planinę patikrą projekte, kuriam taikomi supaprastinti išlaidų apmokėjimo būdai, patikros vietoje metu tikrinami tik rezultatų ir veiklų įgyvendinimo pasiekimai, o išlaidų, kurioms taikomi supaprastinti apmokėjimo būdai, finansiniai dokumentai ir įrašai apskaitoje netikrinami, tačiau projekto vykdytojas privalo saugoti visus dokumentus.
Planinės patikros vietoje metu svarbu turėti visus projekto dokumentus (išskyrus rengiamus, teikiamus ir gaunamus per DMS):
Atlikę patikrą vietoje Agentūros darbuotojai parengia patikros vietoje ataskaitą, kurioje pateikiami patikros vietoje rezultatai, išvados ir rekomendacijos, kaip toliau įgyvendinti projektą, prireikus nustatomi privalomi nurodymai projekto vykdytojui. Patikros vietoje metu nustačius neesminius neatitikimus, kurie nepažeidžia Sutarties ir gali būti ištaisyti projekto vykdytojo, Agentūros darbuotojai suformuluoja rekomendacijas ir nustato terminą, per kurį šios rekomendacijos turi būti įgyvendintos. Rekomendacijų įgyvendinimą Agentūra tikrina prašydama pateikti dokumentus, įrodančius neatitikimų ištaisymą arba atlikdama pakartotinę patikrą. Jei patikros vietoje metu nustatomi esminiai neatitikimai (pažeidimai arba projekto vykdytojas per nustatytą laiką neištaiso neatitikimų ir trūkumų, turinčių esminės įtakos projekto įgyvendinimui) gali būti pradėtas pažeidimo tyrimas.